مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 07:002020-12-31سياسي

مردم از لحظه شنیدن خبر شهادت «سردار» می گویند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سمیه نجفی تهیه کننده مستند گزارش سردار دل ها درخصوص این برنامه گفت: در سردار دل ها ضمن بازخوانی دوباره لحظه شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و پخش اعلام خبر شهادت وی درباره واکنش و خاطرات مردم از زمان شنیدن این خبر آگاه می شویم.

- مستند گزارشی با عنوان سردار دلها به چگونگی شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و حس و حال دیگران از شنیدن خبر شهادت وی می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، سمیه نجفی تهیه کننده مستند گزارش سردار دل ها درخصوص این برنامه گفت: در سردار دل ها ضمن بازخوانی دوباره لحظه شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و پخش اعلام خبر شهادت وی درباره واکنش و خاطرات مردم از زمان شنیدن این خبر آگاه می شویم.

وی ادامه داد: حاج قاسم در نگاه و کلام فرزندان شهدایی که او را از نزدیک دیده و هم صحبت شده بودند نیز در این برنامه شنیده می شود.

گپ و گفت با راننده تاکسی لرستانی که خبر شهادت سردار شنیده بود و در خصوص زندگی شخصیت و مرام این شهید که در زمان سیل لرستان حضور می یابد، از بخش های دیگر این برنامه است.

نجفی در پایان گفت: در بخشی دیگر مردم از جایگاه قلبی این شهید بزرگوار و همراهانشان می گویند و هر کدام جمله ای را تقدیم حاج قاسم سلیمانی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از لحظه شنیدن خبر شهادت «سردار» می گویند

مردم از لحظه شنیدن خبر شهادت «سردار» می گویند