مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 06:402020-12-31حوادث

فضای مجازی محلی برای انتقام گیری نیست


فضای مجازی محل مناسبی برای انتقام گیری نیست و برابر قانون، هرگونه توهین و اهانت به دیگران جرم محسوب شده و مجازات های قانونی برای فرد خاطی به دنبال دارد.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: فضای مجازی محل مناسبی برای انتقام گیری نیست و برابر قانون، هرگونه توهین و اهانت به دیگران جرم محسوب شده و مجازات های قانونی برای فرد خاطی به دنبال دارد.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با ماجرای دستگیری عامل هتک حیثیت در شبکه اجتماعی تلگرام، اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان زنجانی مبنی بر اینکه شخص یا اشخاصی با هویت نامعلوم از طریق شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به ارسال مطالب توهین آمیز و فحاشی علیه وی کرده اند، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتای استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با اقدامات فنی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی، متهم به هویت معلوم در استان زنجان شناسایی شد، افزود: با هماهنگی قضایی طی یک عملیات غافل گیرانه، عامل هتک حیثیت دستگیر و ابزارهای جرم کشف شده از وی به پلیس فتا تحویل داده شد.

این مسئول با بیان اینکه متهم پس از روبه رو شدن با مستندات، ضمن اعتراف به جرم خود، تصریح کرد: به گفته وی شاکی پرونده از دوستان و آشنایان او بوده و به دلیل اختلافات پیش آمده به قصد انتقام جویی اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی محلی برای انتقام گیری نیست

فضای مجازی محلی برای انتقام گیری نیست