مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 15:352020-12-30ورزشي

مربیان کشتی نیازمند آموزش هستند/مسؤولان اجرایی جایگاه کشتی را جدی بگیرند


رییس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه نقاط ضعف و قدرت استان البرز هیأت های کشتی در استان های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: مشکلات کشتی در حوزه آموزش مربیان است و باید در راستای ارتقا کیفیت و فعالیت بیشتر هیأت های کشتی اقدام کنیم تامعضلات برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی، عصر امروز در نشست با جمعی از پیشکسوتان استان البرز، با اشاره به قدمت ورزش کشتی و مهارت پیشکسوتان این رشته در ایران، گفت: به سرتاسر ایران سفر کرده و مشکلات مربیان و کشتی گیران را از نزدیک می شنویم.

رییس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه بیماری کرونا بسیاری از کارها را کمرنگ و فعالیت های ورزشی را تا حدود زیادی تعطیل کرده است، افزود: در این میان کشتی نیز به واسطه شیوع بیماری کرونا متوقف شده است و فعالیت ها انجام نمی شود.

دبیر با اشاه به اینکه در این فرصت می توان نقاط ضعف و قوت را بررسی کرده و در صدد بهتر شدن شرایط گام برداریم، ادامه داد: مشکلات کشتی در حوزه آموزش مربیان است و باید در راستای ارتقا کیفیت و فعالیت بیشتر هیأت های کشتی اقدام کنیم تامعضلات برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه سفرهای استانی بسیاری از مشکلات کشتی ها را برطرف می کند، تصریح کرد: شان و جایگاه کشتی در بین مسؤولان اجرایی و نظارتی استان باید افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربیان کشتی نیازمند آموزش هستند/مسؤولان اجرایی جایگاه کشتی را جدی بگیرند

مربیان کشتی نیازمند آموزش هستند/مسؤولان اجرایی جایگاه کشتی را جدی بگیرند