مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 12:152020-12-30سياسي

تغییر سرپرست شرکت مخابرات اصفهان در کمتر از 6 ماه


طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اسماعیل قربانی جایگزین ناصر مشایخی سرپرست قبلی شرکت مخابرات استان اصفهان شد که در مردادماه عهده دار این سمت شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، با حکمی از سوی سلطانی، مدیرعامل شرکت، اسماعیل قربانی به عنوان سرپرست جدید مخابرات منطقه اصفهان منصوب شد.

دهناد نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران ضمن آرزوی توفیق برای سرپرست های جدید این مناطق، بر اهمیت پایداری صد در صدی ارتباطات در کشور تاکید کرد و گفت: ضروری است، تمام تمهیدات لازم برای حفظ و پایداری شبکه را به کار ببندیم تا ارتباطات بدون قطعی داشته باشیم.

نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، همچنین امر توسعه و توجه به نیازهای مشتریان را ضروری دانست و اظهار داشت: همزمان با نگهداری و حفظ شبکه، باید بر اساس نیاز مشتری با تامین زیرساخت های فنی، شبکه را نیز توسعه دهیم.

وی در این جلسه با اشاره به پیشتازی مخابرات در همه عرصه های انقلاب گفت: امیدواریم مخابرات مناطق اصفهان و لرستان بیش از پیش در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز آن استان ها گام بردارد و همچون گذشته در عرصه مخابرات کشور نیز پیشتاز باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر سرپرست شرکت مخابرات اصفهان در کمتر از 6 ماه

تغییر سرپرست شرکت مخابرات اصفهان در کمتر از 6 ماه