مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 09:152020-12-30سياسي

بازی موبایلی «سایه انتقام» در سالگرد شهادت سردار سلیمانی


بازی موبایلی «سایه انتقام» که در حوزه نبردهای هوایی و پهپادی با فرماندهی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی طراحی شده است15 دی ماه و همزمان با ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی رونمایی می شود.

- بازی موبایلی سایه انتقام که در حوزه نبردهای هوایی و پهپادی با فرماندهی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی طراحی شده است15 دی ماه و همزمان با ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بازی سایه انتقام که با حمایت مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون از حامیان ساختار حمایتی همگرا در بنیاد ملی بازی های رایانه ای و وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سرمایه گذاری شده است، یک پروژه استارتاپی در حوزه نبردهای هوایی و پهپادی با فرماندهی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و قابل اجرا برای پلتفرم اندروید و برای تمام گوشی های با اندورید 5 به بالا قابل استفاده است.

این بازی به انگیزه معرفی برخی از توانمندی های نظامی جمهوری اسلامی و زنده کردن یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی روند تولیدش از سال گذشته و بعد از شهادت حاج قاسم آغاز شد و حالا در نخستین سالگرد شهادتش رونمایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی موبایلی «سایه انتقام» در سالگرد شهادت سردار سلیمانی

بازی موبایلی «سایه انتقام» در سالگرد شهادت سردار سلیمانی