مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 08:302020-12-30اجتماعي

افزایش آلاینده دی اکسید گوگرد در تهران با وجود منع تردد دیزلی ها + جدول


اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می دهد که با وجود منع تردد خودروهای دیزلی در تهران از روز شنبه (6 دی ماه) غلظت آلاینده دی اکسید گوگرد افزایش یافته است.

- افزایش آلاینده دی اکسید گوگرد در تهران با وجود منع تردد دیزلی ها + جدول اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می دهد که با وجود منع تردد خودروهای دیزلی در تهران از روز شنبه (6 دی ماه) غلظت آلاینده دی اکسید گوگرد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران می گوید: با توجه به این شرایط می توان نتیجه گرفت که منابع ثابت آلاینده ازجمله نیروگاه ها، صنایع و.

از سوختی استفاده می کنند که گوگرد زیادی دارد مانند گازوییل پرگوگرد و یا سوخت مازوت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درحالی آلودگی شدید هوا طی هفته های اخیر در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور به خودروهای دیزلی مهم ترین نقش را در انتشار آن دارند.

با تمامی این ها از آنجایی که سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرده بود از ابتدا تا انتهای هفته جاری با پایداری جو و افزایش غلظت آلاینده ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت مواجه باشیم، کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا استان تهران مصوب کرد که از روز شنبه (6 دی ماه) تردد خودروهای سنگین و دیزلی مانند کامیون، تریلی، جرثقیل، حمل مصالح و نخاله های ساختمانی در سطح استان تهران ممنوع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آلاینده دی اکسید گوگرد در تهران با وجود منع تردد دیزلی ها + جدول

افزایش آلاینده دی اکسید گوگرد در تهران با وجود منع تردد دیزلی ها + جدول