مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 07:452020-12-30اجتماعي

7500نقطه در شهر زنجان برای تردد معلولان مناسب نیست


در معابر وساختمانهای عمومی 37معبر اصلی شهر شامل 7 هزار و 500 نقطه که قابل استفاده برای افراد دارای معلولیت و کم توان نیست شناسایی و نشان گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد محمدی در جلسه کمیته مناسب سازی استان زنجان، با بیان اینکه همکاری مستمر بهزیستی و شهرداری موجب بهبود مناسب سازی شهری و تردد راحت معلولین و سالمندان در شهرمی شود، اظهار کرد: شهرداری زنجان اولین خروجی نقشه های مربوط به پروژه ایجاد سیستم یکپارچه شهری مناسب سازی معابر و ساختمانهای عمومی برای استفاده افراد کم توان جسمی و حرکتی با استفاده از سیستم اطلاعات مکانی GIS را در سومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان،ارائه کرد.

وی ادامه داد: طبق گزارش مشاور پروژه مناسب سازی در شهرداری، تمام نقاط دسترس ناپذیر و مناسب سازی نشده در معابر و ساختمانهای عمومی 37 معبر اصلی شهر شامل 7 هزار و 500 نقطه که قابل استفاده برای افراد دارای معلولیت و کم توان نیست شناسایی و نشان گذاری شده است.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان افزود: با تکمیل این پروژه، بانک اطلاعاتی دقیقی از مکان های مناسب سازی نشده سطح شهر در دست خواهد بود و تحلیل های صورت گرفته از نقشه های خروجی می تواند مبنای برنامه ریزی های آتی مسئولین جهت انجام عملیات مناسب سازی شهری و اولویت بندی هزینه کرد بودجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7500نقطه در شهر زنجان برای تردد معلولان مناسب نیست

7500نقطه در شهر زنجان برای تردد معلولان مناسب نیست