مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 06:202020-12-30اقتصادي

تولید محصولات گلخانه ای 800 نفر را در خراسان جنوبی شاغل کرد


رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر 800 نفر به طور مستقیم در گلخانه های خراسان جنوبی مشغول به کار هستند، گفت: 40 درصد تولیدات گلخانه ای در داخل استان مصرف و مابقی به سایر استان ها ارسال می شود.

- غلامرضا قوسی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، توسعه محصولات گلخانه ای را یکی از راه های مهم توسعه بخش کشاورزی دانست و اظهار داشت: تاکنون اقدامات خوبی در راستای طرح نهضت گلخانه ای در استان انجام شده است.

وی بازاریابی و فروش محصولات گلخانه ای را یکی دیگر از کارهای در دست اقدام ذکر کرد و بیان داشت: اگر افزایش تولید داشته باشیم به طور حتم بازار و فروش و صادرات نیز بهتر خواهد شد.

طی 9 ماهه امسال 11 هزار و 500 تن محصول گلخانه ای در استان خراسان جنوبی تولید شده است   رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی از تولید 11 هزار و 500 تن محصول گلخانه ای طی 9 ماهه امسال خبر داد و عنوان کرد: این تعداد محصول در 77 هکتار اراضی گلخانه ای خراسان جنوبی تولید شده است.

قوسی ارزش ریالی این تولیدات را 575 میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: بیشترین تولیدات گلخانه ای در شهرستان های قاین، خوسف و فردوس تولید شده است.

40 درصد تولیدات گلخانه ای در داخل استان مصرف و مابقی به سایر استان ها ارسال می شود   وی با اشاره به اینکه 40 درصد تولیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محصولات گلخانه ای 800 نفر را در خراسان جنوبی شاغل کرد

تولید محصولات گلخانه ای 800 نفر را در خراسان جنوبی شاغل کرد