مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 06:152020-12-30اقتصادي

دلیل تاخیر پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری چه بود؟/ نگران تداوم پرداخت حقوقها نباشید


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه «پس از اجرای طرح همسان سازی حقوق، میزان پرداختی ماهانه این صندوق به بازنشستگان 80 درصد افزایش داشته است»، - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه پس از اجرای طرح همسان سازی حقوق، میزان پرداختی ماهانه این صندوق به بازنشستگان 80 درصد افزایش داشته است ، تاخیر چندروزه پرداخت حقوق در دو ماه گذشته را ناشی از مشکلات موجود در روند تامین منابع ذکر کرد  و یاد آورشد بازنشستگان در خصوص تامین منابع حقوق نگرانی نداشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر افتخاری در نشست مجازی روسای کانون های بازنشستگی سراسر کشور که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد گفت: تامین منابع پرداخت حقوق حدود 1.

5 میلیون بازنشسته کشوری پس از اجرای طرح همسان سازی کار پیچیده و سختی است که البته، با حمایت دولت ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه بار بزرگی بر دوش صندوق بازنشستگی کشوری قرار گرفته است ، افزود: شرایط اقتصادی کنونی کشور، تداوم تحریم ها و شیوع بیماری کرونا از اواخر سال گذشته، تامین منابع مالی را بسیار دشوار کرده است.

افتخاری با قدردانی از حمایت های ویژه محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در یک سال گذشته برای تحقق و اجرای طرح همسان سازی تصریح کرد: صندوق بازنشستگی کشوری بدون یک حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل تاخیر پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری چه بود؟/ نگران تداوم پرداخت حقوقها نباشید

دلیل تاخیر پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری چه بود؟/ نگران تداوم پرداخت حقوقها نباشید