مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 04:202020-12-30ورزشي

فدراسیون ورزشکاران را به یک چشم نگاه کند


دارنده نشان های رنگارنگ پارالمپیک، جهانی و پاراآسیایی در پرتاب وزنه کلاس 42 F می گوید: فدراسیون ورزشکارها را به یک چشم نگاه کند - ایسنا/لرستان دارنده نشان های رنگارنگ پارالمپیک، جهانی و پاراآسیایی در پرتاب وزنه کلاس 42 F می گوید: فدراسیون ورزشکارها را به یک چشم نگاه کند سجاد محمدیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای اینکه از آمادگی بدنی دور نباشیم در ایام کرونایی نیز با رعایت موارد بهداشتی لازم از تمرین غافل نشدیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه لرستان چهار فصل است در حال حاضر نیز در سالن و زمین چمن پرتاب های ورزشگاه تختی خرم آباد تمرین می کنیم و هر زمان که هوا نامساعد باشد به سالن می رویم.

محمدیان با بیان اینکه به یکسری تجهیزات و امکانات نیاز داریم، اضافه کرد: کمتر استانی سالن و زمین چمن لرستان را دارد و ما قطب این رشته هستیم و با وجود دکتر مصطفی بهرامی حتی می توان گفت شبه اردوی تیم ملی اینجا برپا می شود.

این ورزشکار لرستانی با اشاره به اینکه سهمیه حضور در پارالمپیک توکیو را در رقابت های جهانی امارات کسب کرده، افزود: با این حال هنوز حضورم در پارالمپیک مشخص نیست و با نظر کادر فنی الان فقط سه چهار نفر در اردوی تیم ملی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون ورزشکاران را به یک چشم نگاه کند

فدراسیون ورزشکاران را به یک چشم نگاه کند