مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 15:002020-12-29سياسي

استمرار انقلاب و حاکمیت نظام اسلامی در گرو تبعیت از ولایت است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: استمرار انقلاب و نظام اسلامی در گرو تبعیت از ولایت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری ظهر امروز در دیدار با جمعی از اساتید حوزه علمیه یزد به مناسبت 9 دی با گرامیداشت این یوم الله اظهار داشت: مردم بصیر ایران اسلامی، توطئه دشمن که سال ها برای آنها برنامه ریزی و هزینه کرده بود را در این روز بزرگ، نقش برآب کردند و به استکبار نشان دادند که ملت ایران، ملتی یکپارچه است و در مسیر حق قدم بر می دارد.

وی افزود: حرکت 9 دی ثابت کرد که مردم امروز به برکت انقلاب اسلامی، به رشد و کمال رسیده اند و به آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی پای بند هستند و به درک درستی از این آرمان ها رسیده اند.

ناصری عنوان کرد: کج فهمی هایی از صدر اسلام تاکنون وجود داشته و در مسیر ظهور اسلام تا انقلاب اسلامی همواره مشکلاتی را ایجاد کرده زیرا عده ای درک و بصیرت واقعی نسبت به حقیقت عالم ندارند و تشخیص واقعیت ها برای آنها دشوار است و در فهم آنها نمی گنجد.

امام جمعه یزد با اشاره به آیاتی از قرآن کریم که برخی افراد در روز محشر کور محشور می شوند، بیان کرد: خداوند متعال در قرآن می فرماید ما برای تو نشانه هایی فرستادیم اما تو آنها را فراموش کردی و اکنون فراموش می شوی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار انقلاب و حاکمیت نظام اسلامی در گرو تبعیت از ولایت است

استمرار انقلاب و حاکمیت نظام اسلامی در گرو تبعیت از ولایت است