مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 14:552020-12-29سياسي

تسریع در ایجاد سکوی ایستگاه راه آهن از مطالبات مردم قرچک است


معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قرچک با اشاره به اجرای پروژه تقاطع های غیرهمسطح شهر طبق برنامه زمان بندی گفت: تسریع در ایجاد سکوی ایستگاه راه آهن از مطالبات مردم قرچک.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، الله بخش حبیبی عصر سه شنبه در جلسه بررسی روند اجرای پروژه تقاطع های غیر همسطح محمدآباد و داودآباد قرچک که با حضور محمدی معاون اداره کل راه آهن استان تهران، معاونین شهردار، رؤسای ادارات خدمات رسان، پیمانکار و دیگر مسئولان برگزار شد اظهار داشت: اجرای پروژه تقاطع های غیر همسطح داودآباد و محمدآباد قرچک طبق برنامه زمان بندی در حال انجام است و درخواست داریم تمامی ادارات و ارگان های مربوطه تا اتمام پروژه ضمن تسریع در امور، مطابق تعهدات پیش بروند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری قرچک گفت: امور مرتبط با شهرداری و ادارات خدمات رسان از جمله جابجایی تأسیسات زیرساختی در حال انجام است.

وی بیان داشت: از مطالبات مهم مردم ایجاد سکو برای ایستگاه راه آهن است که اداره کل راه آهن و شهرداری با هماهنگی یکدیگر باید در احداث این ایستگاه و پل مکانیزه با سرعت بیشتری عمل کنند.

حبیبی افزود: جمع آوری آب های سطحی و فاضلاب که در مسیر این پروژه قرار گرفته نیز با اجرای کامل این پروژه ها انجام خواهد شد و مردم اطمینان خاطر داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در ایجاد سکوی ایستگاه راه آهن از مطالبات مردم قرچک است

تسریع در ایجاد سکوی ایستگاه راه آهن از مطالبات مردم قرچک است