مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 13:152020-12-29حوادث

باند بزرگ سرقت در بیرجند متلاشی شد


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از انهدام باند بزرگ سرقت و کشف اموال مسروقه خبر داد و گفت: از ابتدای سال 21 درصد افزایش وقوع سرقت را داشتیم که با تلاش کارکنان نیروی انتظامی بیش از 75 درصد سرقت ها کشف شد.

- سردار ناصر فرشید، امروز سه شنبه 9 دی در جمع خبرنگاران با موضوع انهدام باند بزرگ سرقت و کشف اموال مسروقه، اظهار کرد: امروز خرسندیم که همکاران ما در پلیس آگاهی و با همکاری کلانتری های شهر و حمایت مراجع قضایی چند سارق را دستگیر و به شیوه های آنان دسترسی یافتند و اموال سرقت شده را به مال باختگان برگردانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این باند سرقت، سارقان جاهای خالی و منازلی را که از لحاظ حفاظت فیزیکی ضعیف است شناسایی و از طریق بالکن وارد منزل شده و اموال را به سرقت می بردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: همکاران ما با یک سرنخ تا انتها کار را پیگیری می کنند و امروز شاهد دستگیری بزرگترین باند سرقت در استان هستیم.

فرشید، ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 10 میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: تاکنون 7 سارق دستگیر شدند و دستگیری سایر متهمان همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا در خراسان جنوبی سرقت های سفارشی وجود دارد، افزود: در خراسان جنوبی گزارشی را درخصوص سرقت سفارشی نداشته ایم، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند بزرگ سرقت در بیرجند متلاشی شد

باند بزرگ سرقت در بیرجند متلاشی شد