مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 11:402020-12-29سياسي

معاون ستاد کل نیروهای مسلح: رسیدن به مرجعیت علمی بسترساز تحقق تمدن بزرگ اسلامی است


معاون علوم و تحقیقات ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های ملی در حوزه تمدن سازی اسلامی، گفت: رسیدن به مرجعیت علمی و بهره گیری از ظرفیت های ملی، - معاون ستاد کل نیروهای مسلح: رسیدن به مرجعیت علمی بسترساز تحقق تمدن بزرگ اسلامی است معاون علوم و تحقیقات ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های ملی در حوزه تمدن سازی اسلامی، گفت: رسیدن به مرجعیت علمی و بهره گیری از ظرفیت های ملی، بسترساز تحقق تمدن بزرگ اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمد مهدی نژاد نوری معاون علوم و تحقیقات ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و جشنواره تجلیل از برترین های پژوهش و فناوری دانشگاه جامع امام حسین (ع) که در مسجد این دانشگاه برگزار شد، با تاکید بر اهمیت تداوم راه شهدا اظهار کرد: تا زمانی که در مسیر نورانی شهدا گام برمی داریم، مورد عنایت الهی و مدد شهدا هستیم.

وی 9 دی را نماد بصیرت ملت بزرگ ایران و روز خاموش شدن آتش فتنه های دشمنان دانست و افزود: مردم همیشه در صحنه و خداجو در نهم دی نیز با حضور هوشمندانه خود یوم الله دیگری را در تاریخ کشور رقم زدند.

معاون علوم و تحقیقات ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر تحقیق و پژوهش برای رفع نیازهای کشور و کسب مرجعیت در حوزه های مختلف دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون ستاد کل نیروهای مسلح: رسیدن به مرجعیت علمی بسترساز تحقق تمدن بزرگ اسلامی است

معاون ستاد کل نیروهای مسلح: رسیدن به مرجعیت علمی بسترساز تحقق تمدن بزرگ اسلامی است