مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 10:252020-12-29سياسي

معاون علوم و تحقیقات ستادکل: رسیدن به مرجعیت علمی بسترساز تحقق تمدن بزرگ اسلامی است


سردار مهدی نژادنوری با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های ملی در حوزه تمدن سازی اسلامی، گفت: رسیدن به مرجعیت علمی و بهره گیری از ظرفیت های ملی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، سردار محمد مهدی نژاد نوری معاون علوم و تحقیقات ستاد کل نیرو های مسلح در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و جشنواره تجلیل از برترین های پژوهش و فناوری دانشگاه جامع امام حسین (ع) که صبح امروز (سه شنبه) در مسجد این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اهمیت تداوم راه شهدا اظهار داشت: تا زمانی که در مسیر نورانی شهدا گام برمی داریم، مورد عنایت الهی و مدد شهدا هستیم.

وی 9 دی را نماد بصیرت ملت بزرگ ایران و روز خاموش شدن آتش فتنه های دشمنان دانست و افزود: مردمِ همیشه در صحنه و خداجو در نهم دی نیز با حضور هوشمندانه خود یوم الله دیگری را در تاریخ کشور رقم زدند.

معاون علوم و تحقیقات ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به سخنان فرمانده معظم کل قوا و تأکید ایشان بر تحقیق و پژوهش برای رفع نیاز های کشور و کسب مرجعیت در حوزه های مختلف دانش، گفت: باید با پژوهش به علم نافعی که دارای ارزش افزوده است، دست یابیم.

سردار نوری تصریح کرد: دانشی ما را در حوزه علمی به مرجعیت می رساند که دارای ارزش بالا بوده و مورد توجه و نیاز جامعه داخلی و جوامع خارجی نیز باشد که باید برای رسیدن به این دانش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون علوم و تحقیقات ستادکل: رسیدن به مرجعیت علمی بسترساز تحقق تمدن بزرگ اسلامی است

معاون علوم و تحقیقات ستادکل: رسیدن به مرجعیت علمی بسترساز تحقق تمدن بزرگ اسلامی است