مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 10:252020-12-29سياسي

شرایط جذب تیم های فناور در مرکز نوآوری دانشگاه شهید بهشتی


رییس مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی از برگزاری نخستین «رویداد کتاب و کودک» در اسفندماه برای توجه بیشتر به حوزه پر اهمیت کتاب و کتابخوانی کودکان خبر داد.

- رییس مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی از برگزاری نخستین رویداد کتاب و کودک در اسفندماه برای توجه بیشتر به حوزه پر اهمیت کتاب و کتابخوانی کودکان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر علی اصغر سعدآبادی در حاشیه افتتاح واحدهای فناور و خلاق مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی در دانشگاه شهید بهشتی، افزود: مرکز نوآوری دانشگاه با هدف حمایت، ترویج و پرورش استارتاپ ها و تیم های نوآور و فناور حوزه علوم انسانی و اجتماعی و برای رفع خلایی که در این حوزه وجود دارد، در بهمن ماه 1398 تاسیس شده است.

وی افزود: این مرکز به شیوه های فراخوان و برگزاری رویداد و ارائه معکوس (ریورس پیچ) به جذب تیم ها می پردازد و شرایط پذیرش مبتنی بر داشتن ایده های مرتبط؛ و ترجیحاً تیم هماهنگ و مکمل با ایده ارائه شده است.

سعدآبادی ادامه داد: مرکز برای نیل به اهداف و رسالتی که برای خود تعریف کرده، مبادرت به برگزاری برنامه های آموزشی تحت عنوان رویدادی نو کرده است و طی آن تلاش دارد تا کسب و کارهای حوزه نوآوری و فناوری علوم انسانی را معرفی کند که بازخورد بسیار خوبی نیز داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط جذب تیم های فناور در مرکز نوآوری دانشگاه شهید بهشتی

شرایط جذب تیم های فناور در مرکز نوآوری دانشگاه شهید بهشتی