مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 08:502020-12-29سياسي

پرورش، مهندسی سیاسی و عرفانی در مسیر مبارزات امام راحل بود


استاد پرورش شخصیتی توحیدی، اخلاقی و عرفانی داشت به این معنا که از یک مهندسی سیاسی و عرفانی برخوردار بود و با این خصیصه در مسیر مبارزات امام راحل قرار گرفت و در این راه مجاهدت زیادی کرد.

- ایسنا/اصفهان یک نماینده سابق مجلس گفت: استاد پرورش شخصیتی توحیدی، اخلاقی و عرفانی داشت به این معنا که از یک مهندسی سیاسی و عرفانی برخوردار بود و با این خصیصه در مسیر مبارزات امام راحل قرار گرفت و در این راه مجاهدت زیادی کرد.

احمد سالک از نزدیکان علی اکبر پرورش در خصوص شخصیت و تأثیر ایشان در پیروزی انقلاب اسلامی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به عوامل مختلفی بستگی دارد که عامل محوری و اساسی آن که سبب یک تحول جهانی شد امام خمینی (ره) بودند و عامل دوم کسانی بودند که به رهبری امام راحل اعتقاد داشتند و پای آرمان های ایشان ایستادند.

وی افزود: عامل سوم مبلغان و مروجانی بودند که در بالای منبرها و تریبون هایی که داشتند مروج افکار و اندیشه های بلند امام خمینی (ره) از سال 1342 تا 1357بودند.

شخصیت هایی که عامل گسترش فرهنگ و اندیشه های امام و انقلاب اسلامی بودند که از جمله این شخصیت ها مرحوم علی اکبر پرورش است.

اگرچه او یک معلم بود، اما قدرت انتشار افکار حضرت امام (ره) را و تربیت کادر و نیرو به اقتضای انقلاب اسلامی را از مراکز آموزشی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش، مهندسی سیاسی و عرفانی در مسیر مبارزات امام راحل بود

پرورش، مهندسی سیاسی و عرفانی در مسیر مبارزات امام راحل بود