مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 07:202020-12-29سياسي

سردار سلیمانی مکتبی تمام نشدنی است


کانون مداحان و بسیج مداحان در بیانیه ای اعلام کردند که سردار سلیمانی مکتبی تمام نشدنی است و شهادت او و یارانش، جبهه های جدیدی را در روند مقاومت علیه استکبار در منطقه خواهد گشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کانون مداحان و بسیج مداحان خراسان رضوی به مناسبت دهه بصیرت و سالروز شهادت سرداران مقاومت بیانیه ای را صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله القاصم الجبارین در آن حادثه بی نظیر (9 دی 1388) هیچ کس دست اندرکار نبود و قدرت فکری که شاکله اصلی نظام اسلامی است، مردم را به خیابان ها کشاند و آن حادثه بی نظیر پدید آمد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد و عرض تسلیت ایام شهادت مظلومانه حضرت زهرا سلام الله علیها و تکریم ایام دهه بصیرت؛ روز بصیرت و میثاق با ولایت که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد و برگ زرین درخشانی را در کارنامه ملت بزرگ ایران، خصوصاً برای هیئت مذهبی و جامعه ستایشگر که پیشروانه در میدان مقاومت علیه فتنه گران حضور داشتند، رقم زد.

اما در دی ماه 1398 عروج عارفانه تربیت یافتگان مکتب توحیدی اسلام ناب محمدی، سرداران سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، باعث شد تا جریان مقاومت با محوریت نظام جمهوری اسلامی ایران و زعامت ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی مکتبی تمام نشدنی است

سردار سلیمانی مکتبی تمام نشدنی است