مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 07:002020-12-29اقتصادي

تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در زنجان کاهش یافت


مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در زنجان کاهش یافت.

- مسعود علیاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از شاخص هایی که می تواند اشتغال را به خوبی نشان دهد، تعداد بیمه شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی است که این مهم در استان به خوبی در حال اجرا است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان با ارائه گزارشی از تعداد بیمه شدگان استان در سال گذشته و سال جاری بیان کرد: سال قبل تعداد بیمه شدگان در زنجان 116 هزار و 229 نفر بود که این آمار در فروردین امسال کاهش یافت.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در ابتدای امسال حدود 6 هزار نفر شغل خود را از دست دادند و تعداد بیمه شدگان اجباری به 110 هزار نفر رسید، اما پس از آن روند بیمه اجباری دوباره روند افزایشی داشت.

وی با اشاره به اینکه تعداد بیمه شدگان استان به 114 هزار و 163 نفر رسیده است، گفت: این در حالی است که اغلب واحدهای خدماتی از جمله باشگاه ها، دفاتر خدمات جهانگردی آژانس مسافرتی و برخی مشاغل که الان هم تعطیل هستند.

علیاری با بیان اینکه در شرایط امروز کرونایی بیمه بیکاری در استان به بیش از یک هزار نفر کاهش یافته است، اضافه کرد: تعداد افرادی که مستمری بگیر از طریق بیمه بیکاری هستند حدود 2 هزار و 300 نفر است که نسبت به سال قبل کاهش پیدا کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در زنجان کاهش یافت

تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در زنجان کاهش یافت