مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 16:252020-12-28اجتماعي

آموزش و خدمات عام المنفعه، مجازات حیوان آزاری در آذربایجان غربی


با رای دادگاه، فرد حیوان آزار ملزم به فراگیری آموزش های لازم در زمینه حمایت از حیوانات و حقوق آن ها و انجام خدمات عام المنفعه در زمینه حفاظت از حیات جانوران استان به مدت 2 ماه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی در این خصوص گفت: برای جلوگیری از معضل حیوان آزاری در جامعه، اقدامات بازدارنده با اجرای مجازات جایگزین حبس، برای فردی که اقدام به بریدن گوش توله سگ کرده و در شبکه های اجتماعی انتشار داده بود صادر شد.

مهراننظری افزود: در دو ماه گذشته فردی با بریدن گوش های توله سگی در ارومیه و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی احساسات مردم و دوستداران حیوانات را برانگیخته بود که با طرح شکایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان پس از شناسایی متخلف توسط پلیس فتا دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

وی درادامه گفت: قاضی پرونده با صدور رأی جایگزین حبس، متخلف را با الزام به انجام خدمات عام المنفعه در زمینه حفاظت از حیات جانوران استان به مدت 2 ماه، همچنین یادگیری آموزش های لازم در زمینه حمایت از حیوانات و حقوق آن ها با نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان، جمع آوری و حفظ 10 حدیث از معصومین علیهم السلام در باب احترام به حقوق حیوانات محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و خدمات عام المنفعه، مجازات حیوان آزاری در آذربایجان غربی

آموزش و خدمات عام المنفعه، مجازات حیوان آزاری در آذربایجان غربی