مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 14:452020-12-28سياسي

برگزاری بیش از 50 برنامه فرهنگی در نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم در رودان


فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفرصادق(ع) رودان تصریح کرد: بسیجیان رودان با برگزاری بیش از 50 برنامه فرهنگی، هنری، مذهبی و مجازی به استقبال نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می روند.

- فضل الله قاسمی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رودان با بیان جنبه های شخصیتی سردار شهید حاج، برنامه هایی هم چون دل نوشته ای برای سردار، نقاشی، وصیت نامه سردار شهید، مسابقه کتابخوانی، داستان نویسی و مقاله نویسی به موضوع شهادت سردار سلیمانی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی از برپایی ایستگاه های صلواتی با محوریت فرهنگی به همراه پخش کلیپ های سخنرانی سردار سلیمانی، نماهنگ و توزیع بسته های فرهنگی و ماسک نیز خبر داد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفرصادق(ع) رودان با بیان اینکه این برنامه ها به مدت یک هفته در رودان ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا، محفل انس با قرآن، ماشین نویسی، برپایی کاروان عزای شهادت، توزیع بسته های معیشتی به نیت سردار شهید از دیگر برنامه های شاخص بسیجیان رودان است.

قاسمی خاطرنشان ساخت: این برنامه ها در سیزدهم دی ماه مصادف با سالروز شهادت سردار سلیمانی نیز به طور ویژه از سوی بسیجیان قرارگاه تحول محلات رودان به اجرا در خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 50 برنامه فرهنگی در نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم در رودان

برگزاری بیش از 50 برنامه فرهنگی در نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم در رودان