مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 11:252020-12-28اقتصادي

320 پروژه گردشگری در کشور افتتاح می شود/صادرات 600 میلیون دلار صنایع دستی


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ساخت 2 هتل 5 ستاره در قزوین خبر داد و گفت: به زودی 320 پروژه گردشگری در کشور توسط رییس جمهور به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر مونسان ظهر امروز در سفر یک روزه خود به استان قزوین در جمع خبرنگاران از ساخت 18 هتل خبر داد و اظهار کرد: 2 هتل 5 ستاره نیز که تا به حال در این استان وجود نداشته در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی خوبی برای محورهای گردشگری در کشور در حال انجام است، افزود: قزوین یک روزی محل عبور و مرور بود اما باید به یک مقصد گردشگری برای بازار هدف پیرامونی خود تبدیل شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از تصویب از تصویب طرح جامع گردشگری کشور بعد از مدتها کش و قوس در دولت خبر داد و گفت: در این طرح برای تمام دستگاه های اجرایی احکام خوبی دیده شده است.

وی ادامه داد: به زودی سند اقدام ملی گردشگری که اکشن پلان های گردشگری را به ریز مشخص می کند آماده خواهد شد و زمینه رونق گردشگر را فراهم خواهد کرد.

مونسان ادامه داد: در بخش صنایع دستی از ابتدای دولت دوازدهم طرح تجاری سازی را شروع کردیم و تلاش کردیم روی برند سازی و طراحی های مبتنی بر سلیقه بازار و مشتری و به روز کردن صنایع دستی متمرکز شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

320 پروژه گردشگری در کشور افتتاح می شود/صادرات 600 میلیون دلار صنایع دستی

320 پروژه گردشگری در کشور افتتاح می شود/صادرات 600 میلیون دلار صنایع دستی