مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 10:452020-12-28حوادث

کمبود 10 ایستگاه آتش نشانی در کرمانشاه/ 226 نفر نیرو داریم


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: در حال حاضر شهر کرمانشاه دارای 11 ایستگاه امداد و نجات است، اما براساس شرایط و استانداردها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از کرمانشاه، غلامرضا رضایی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: علی رغم کمبود ایستگاه های امداد و نجات و حجم ترافیک در محورهای تردد شهر، کمتر از پنج دقیقه در محل حادثه حاضر هستیم و عملیات امداد و نجات را به نحو احسن انجام می دهیم.

وی افزود: براساس یک قرارداد هشت میلیارد تومانی، 14 دستگاه عملیاتی و امداد نجات خریداری و به ناوگان آتش نشانی کرمانشاه اضافه شده، اما با توجه به تخریب نردبان بلند 53 متری آتش نشانی توسط اشرار در اغتشاشات سال گذشته، هم اکنون بلندترین نردبان ما 32 متر است و برای یاری رسانی به ارتفاع های بالاتر نیازمند نردبان های بلندتر هستیم.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با اشاره به قیمت خرید یک نردبان، گفت: یک نردبان 62 متری به تامین هزینه بالغ بر 80 میلیارد تومان نیاز دارد که تامین آن از عهده شهرداری کرمانشاه واقعا خارج است.

وی با اشاره به آمار و ارقام سال گذشته، گفت: در سال گذشته اطفاء 420 مورد حریق توسط ایستگاه های صورت گرفته و ما در این مدت 731 مورد عملیات نجات داشته ایم که در این عملیات ها 350 نفر نجات یافته، 220 نفر مجروح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 10 ایستگاه آتش نشانی در کرمانشاه/ 226 نفر نیرو داریم

کمبود 10 ایستگاه آتش نشانی در کرمانشاه/ 226 نفر نیرو داریم