مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 09:502020-12-28سياسي

ارتقاء فرهنگ میزبانی یکی از سیاست های کلان خراسان رضوی است


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ارتقاء فرهنگ میزبانی یکی از سیاست های کلان معاونت زیارت و دستگاه های حاکمیتی استان است و خوشبختانه در چند سال اخیر با برنامه‎ریزی های انجام شده اتفاقات خوبی در این حوزه رخ داده است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ارتقاء فرهنگ میزبانی یکی از سیاست های کلان معاونت زیارت و دستگاه های حاکمیتی استان است و خوشبختانه در چند سال اخیر با برنامه‎ریزی های انجام شده اتفاقات خوبی در این حوزه رخ داده است.

محمدصادق براتی در گفت وگو با ایسنا در خصوص تصویب طرح جامع گردشگری استان، اظهار کرد: همانطور هم که قبلا هم تاکید کرده بودم طرح جامع گردشگری استان باید هر چه زودتر تدوین و مصوب شود؛ چراکه این طرح ما را در راهبردها، سیاست های کلان، برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت راهنمایی خواهد کرد.

وی افزود: البته سند جامع گردشگری کشور مصوب شده و به عنوان یک سند فرادستی پیش روی ماست، اما برش استانی و شرایط خاص استان می طلبد که ما بحث طرح جامع گردشگری استان را داشته باشیم که علاوه بر دستگاه های حاکمیتی استان مانند استانداری تمام دستگاه های دخیل در بحث گردشگری و زیارت ملزم خواهند بود از این طرح و پژوهش بهره گیرند و تمام برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء فرهنگ میزبانی یکی از سیاست های کلان خراسان رضوی است

ارتقاء فرهنگ میزبانی یکی از سیاست های کلان خراسان رضوی است