مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 05:552020-12-28اجتماعي

راه 250 روستا در اردبیل بسته شد


به دنبال بارش برف سنگین و کولاک شدید در مناطق کوهستانی و صعب العبور، راه 250 روستا مسدود شده و تلاش راهداران بر بازگشایی این راه هاست.

- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در جریان بازدید از فعالیت راهداران در محورهای مواصلاتی مشگین شهر اظهار کرد: کولاک شدیدی را در محورهای کوهستانی اردبیل، مشگین شهر، خلخال، کوثر و گرمی شاهد هستیم که در محور اردبیل – سرچم تردد خودروها به سختی انجام شده و کولاک شبانه بر کندی حرکت رانندگان افزوده است.

صبحی از هموطنان خواست در صورت ضروری نبودن سفرها از تردد نابجا در مسیرهای کوهستانی و صعب العبور استان به ویژه اردبیل – سرچم پرهیز کرده و اجازه دهند تا راهداران شرایط مناسبی را برای ارائه خدمات فراهم کنند.

وی تصریح کرد: تمام تلاش راهداران در 30 ساعت گذشته بر این بوده تا راه های اصلی و فرعی و روستایی را بازگشایی کرده و زمینه ارائه خدمات مطلوب تری را فراهم کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: به رغم تلاش راهداران در حال حاضر راه 250 روستای استان همچنان مسدود است و سعی بر این است تا بازگشایی در این مسیرها که عمدتا در مناطق کوهستانی قرار دارند، به انجام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه 250 روستا در اردبیل بسته شد

راه 250 روستا در اردبیل بسته شد