مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 04:402020-12-28سياسي

در زندگی دیگران زندگی نکنید


 انسان ها می توانند به مرحله ای برسند که قدرت درک این مسئله را داشته باشند که نفرت ،آزار دیگران ، دورویی ، دروغ ، - ایسنا/بوشهر مدرس مهارت، دانش و رفتار می گوید: انسان ها می توانند به مرحله ای برسند که قدرت درک این مسئله را داشته باشند که نفرت ،آزار دیگران ، دورویی ، دروغ ، سرزنش دیگران ، نپذیرفتن مسئولیت خود بیش از هر چیز دیگری برایشان مشکل ساز می شود و هر چه در زندگی ایشان اتفاق می افتد بازتاب تفکرات درونی آنهاست.

فرج الله شولی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه می توانیم زندگی جدیدی را آغاز کنیم، عنوان کرد: در مطالعات تاریخی و اجتماعی می بینیم تلاش و کوشش انسان ها این بوده تا در کنار هم زندگی کنند و در این مسیر لذت ببرند و به آرامش برسند.

وی افزود: ولی در این تلاش ها شاید انسان ها نتوانسته باشند روش های موثر و تاثیرگذار را به کار ببندند تا به مرحله دلخواه خود که آرامش است برسند تا بتوانند از فرصتی طلایی که خداوند تحت عنوان عمر به آنها داده و بالاترین سرمایه هر انسانی است بهره مند شوند و در نهایت بتوانند با احترام پیر شوند.

این رفتارشناس خاطرنشان کرد: به راستی چرا برخی از عمر خود بهره لازم را نمی برند یا نمی خواهند ببرند؟! مدرس دوره های خودآگاهی، توانمندسازی و کارآفرینی تاکید کرد: برخی افراد در حرص و طمع ، مسائل کم اهمیت ، لج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در زندگی دیگران زندگی نکنید

در زندگی دیگران زندگی نکنید