مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 13:102020-12-27سياسي

لزوم مشارکت اداره کل اوقاف در مرمت مجموعه تاریخی بسطام


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان خواستار مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در مرمت مجموعه تاریخی بسطام و به ویژه مسجد این مجموعه شد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان خواستار مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در مرمت مجموعه تاریخی بسطام و به ویژه مسجد این مجموعه شد.

مهدی جمال 7 دی ماه در بازدید از مجموعه تاریخی بسطام و در دیدار با امام جمعه و مسئولان شهر بسطام به لزوم اجرای طرح جامه گردشگری این شهر تاریخی پرداخت و اظهار کرد: اجرای طرح جامع گردشگری بسطام به حمایت مسئولان استانی نیاز دارد وی با اشاره به اهمیت بالای شهر نمونه گردشگری بین المللی بسطام افزود: در 10 سال گذشته بیشترین هزینه کرد اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان در مجموعه تاریخی بسطام بوده است.

وی به ظرفیت های بالای بسطام در حوزه میراث فرهنگی و بناهای تاریخی اشاره و تصریح کرد: قرار گرفتن بسطام در فهرست ثبت جهانی نیاز به حمایت همه جانبه مسئولان استانی دارد.

جمال افزود: 20 میلیارد ریال اعتبار برای ثبت جهانی بسطام و خرقان اختصاص یافته است، اما قرار گرفتن پرونده این آثار در ردیف ثبت جهانی نیاز به رعایت ضوابط سازمان جهانی یونسکو دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مشارکت اداره کل اوقاف در مرمت مجموعه تاریخی بسطام

لزوم مشارکت اداره کل اوقاف در مرمت مجموعه تاریخی بسطام