مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 11:402020-12-27اقتصادي

98 هزار میلیارد جریمه تعزیراتی متخلفان با شکایت سازمان حمایت و صمت


معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تعزیرات و سخنگوی این سازمان از جریمه 98 هزار میلیارد ریالی متخلفانی با گزارش سازمان حمایت و سازمان های صمت سراسر کشور خبر داد.

- معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تعزیرات و سخنگوی این سازمان از جریمه 98 هزار میلیارد ریالی متخلفانی با گزارش سازمان حمایت و سازمان های صمت سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، محمدحسن سرابیان اظهار کرد: در 9 ماهه نخست سال جاری تعداد 181 هزار و 817 پرونده از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور شامل 174 هزار و 618 پرونده در حوزه کالا و خدمات به سازمان تعزیرات ارسال شده است.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: از این مجموع تعداد 172 هزار و 134 پرونده رسیدگی و حکم صادر شده است که این رقم در مقایسه با تعداد پرونده های وارده بیانگر رسیدگی 93 درصدی به پرونده های وارده از سوی این مرجع می باشد.

سخنگوی سازمان تعزیرات تصریح کرد: متخلفان در این پرونده ها به پرداخت 98 هزار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده اند.

سرابیان گفت: با توجه به اینکه اختلالاتی در سیستم در خصوص نحوه دریافت گزارش ها و اختلالاتی در ارسال شکایات وجود دارد پیگیری های لازم از سوی دو سازمان ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

98 هزار میلیارد جریمه تعزیراتی متخلفان با شکایت سازمان حمایت و صمت

98 هزار میلیارد جریمه تعزیراتی متخلفان با شکایت سازمان حمایت و صمت