مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 11:102020-12-27حوادث

دستگیری سرشاخه سایت قمار در اردبیل


رییس پلیس فتا استان اردبیل از دستگیری یکی از ایجنت های سایت قمار که با جذب بیش از یک صد نفر زیرشاخه، اقدام به فعالیت و کلاهبرداری میلیاردی می کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، علی قهرمان طالع اظهار کرد: با دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت شخصی به عنوان سرشاخه و لیدر در سایت قمار و کلاهبرداری 10 میلیارد ریالی از شاکی، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان سایبری پلیس فتا سریعا دست به کار شده و با بررسی صفحات و افراد، به صورت فنی و اطلاعاتی و همچنین اقدامات پلیسی نفر اصلی و تعداد 100 نفر از همدستان وی را که با ترفندهای مختلف آنان را از سراسر کشور فریب داده و به عنوان زیرشاخه خود ایجاد کرده بود، شناسایی کردند.

رییس پلیس فتا استان اردبیل اظهار داشت: افسران سایبری پی بردند که متهم اصلی پرونده با ایجاد کانال ها و صفحات مختلف در شبکه های اجتماعی و سایت های متعدد، اقدام به تبلیغ و عضوگیری می کند که با هماهنگی های لازم متهم را به همراه تجهیزات هوشمند رایانه ای و مخابراتی دستگیر و پس از تکمیل پرونده در اختیار مقامات قضایی قرار دادند.

وی تصریح کرد: از همه کاربران فضای مجازی می خواهیم که به هیچ وجه فریب کانال های تلگرامی، صفحات اینستاگرامی و سایت هایی که اقدام به تبلیغ قما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سرشاخه سایت قمار در اردبیل

دستگیری سرشاخه سایت قمار در اردبیل