مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 11:002020-12-27حوادث

دستگیری سرشاخه سایت قمار اینترنتی در اردبیل


رییس پلیس فتا استان اردبیل از دستگیری یکی از مدیران سایت قمار در این استان خبر داد که با جذب بیش از 100 زیرشاخه اقدام به فعالیت و کلاهبرداری میلیاردی می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ علی قهرمان طالع روز یکشنبه (7 دی) گفت: کارآگاهان سایبری پلیس فتا با بررسی صفحات و افراد به صورت فنی و اطلاعاتی و همچنین اقدام های پلیسی نفر اصلی و 100 نفر از همدستان وی را که با ترفندهای مختلف از سراسر کشور فریب داده و زیرشاخه خود ایجاد کرده بود، شناسایی کردند.

رییس پلیس فتا استان اردبیل بیان کرد: افسران سایبری پی بردند متهم اصلی پرونده با ایجاد کانال ها و صفحات مختلف در شبکه های اجتماعی و سایت های متعدد اقدام به تبلیغ و عضوگیری می کند که با هماهنگی های لازم متهم را همراه تجهیزات هوشمند رایانه ای و مخابراتی دستگیر کردند و پس از تکمیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار دادند.

سرهنگ قهرمان طالع از همه کاربران فضای مجازی خواست فریب کانال های تلگرامی، صفحات اینستاگرامی و سایت هایی که اقدام به تبلیغ قمار و شرط بندی می کنند نخورند و زندگی و سرمایه خود را دست گردانندگان شیاد آنها نسپارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سرشاخه سایت قمار اینترنتی در اردبیل

دستگیری سرشاخه سایت قمار اینترنتی در اردبیل