مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 10:352020-12-27حوادث

سرشبکه سایت قمار در اردبیل دستگیر شد


رییس پلیس فتا استان اردبیل از دستگیری یکی از ایجنت های سایت قمار که با جذب بیش از 100 نفر زیرشاخه اقدام به فعالیت و کلاهبرداری میلیاردی می کرد، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ علی قهرمان طالع اظهار کرد: با دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت شخصی به عنوان سرشاخه و لیدر در سایت قمار و کلاهبرداری 10 میلیارد ریالی از شاکی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان سایبری پلیس فتا خیلی سریع دست به کار شده و با بررسی صفحات و افراد به صورت فنی و اطلاعاتی و همچنین اقدامات پلیسی نفر اصلی و تعداد 100 نفر از همدستان وی را که با ترفندهای مختلف آنان را از سراسر کشور فریب داده و به عنوان زیرشاخه خود ایجاد کرده بود، شناسایی کردند.

قهرمان طالع اظهار کرد: افسران سایبری پی بردند که متهم اصلی پرونده با ایجاد کانال ها و صفحات مختلف در شبکه های اجتماعی و سایت های متعدد اقدام به تبلیغ و عضوگیری می کند که با هماهنگی های لازم متهم را به همراه تجهیزات هوشمند رایانه ای و مخابراتی دستگیر و پس از تکمیل پرونده در اختیار مقامات قضایی قرار دادند.

رییس پلیس فتای استان اردبیل گفت: از همه کاربران فضای مجازی خواستاریم که به هیچ وجه فریب کانال های تلگرامی، صفحات اینستاگرامی و سایت هایی که اقدام به تبلیغ قمار و شرط بندی می کنند را نخورده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرشبکه سایت قمار در اردبیل دستگیر شد

سرشبکه سایت قمار در اردبیل دستگیر شد