مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 09:252020-12-27پزشكي

ابلاغ بسته حمایت از بیماران مزمن روان / افزایش پوشش هزینه داروی این بیماران


رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزرات بهداشت با اشاره به تشدید فشارهای روانی در دوران کرونا، از ابلاغ بسته حمایت از بیماران مزمن اختلالات روان و افزایش پوشش هزینه داروهای این بیماران خبر داد.

- رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماریهای وزارت بهداشت اعلام کرد ابلاغ بسته حمایت از بیماران مزمن روان / افزایش پوشش هزینه داروی این بیماران رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزرات بهداشت با اشاره به تشدید فشارهای روانی در دوران کرونا، از ابلاغ بسته حمایت از بیماران مزمن اختلالات روان و افزایش پوشش هزینه داروهای این بیماران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهدی شادنوش در نشست خبری که به صورت مجازی از استودیو سلامت وزارت بهداشت برگزار شد، با تاکید بر اهمیت سلامت روان به ویژه برای کادر درمان گفت: کسانی که در معرض کارهای پر خطر هستند از جوانب مختلف تحت تاثیر فرسودگی شغلی و سختی کاری خواهند بود که می تواند بر سلامت روان آنها نیز تاثیرگذار باشد؛ از این رو باید حمایت کافی از این افراد صورت گیرد تا هم خدمتی ارائه دهند و هم سلامت خودشان دچار نقصان نشود.

پس از شیوع کرونا سختی کار کادر درمان نسبت به قبل افزایش یافت و ما در وزارت بهداشت بلافاصله وارد عمل شدیم و اقدام به تدوین و ابلاغ دستورالعملهایی برای حمایت از سلامت روا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ بسته حمایت از بیماران مزمن روان / افزایش پوشش هزینه داروی این بیماران

ابلاغ بسته حمایت از بیماران مزمن روان / افزایش پوشش هزینه داروی این بیماران