مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 07:352020-12-27بين الملل

پلیس: احتمال انتحاری بودن بمب گذاری صبح کریسمس در شهر نشویل آمریکا


برخی رسانه ها گزارش داده اند وارنر چند هفته قبل خانه 160 هزار دلاری خود در نشویل را به یک زن 29 ساله کالیفرنیایی به صورت رایگان واگذار کرده است.

- پلیس فدرال آمریکا ( اف بی آی) از احتمال انتحاری بودن انفجار بامداد کریسمس در شهر نشویل مرکز ایالت تنسی آمریکا خبر می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از سی ان ان، در این انفجار که بامداد 2 روز پیش (صبح کریسمس) در منطقه جنوب شهر نشویل روی داد کسی کشته نشد اما حالا منابع خبری آمریکا به نقل از پلیس فدرال این کشور می گویند بقایایی انسانی در صحنه انفجار پیدا کرده اند که احتمال انتحاری بودن این حادثه را تقویت کرده است.

این انفجار با استفاده از یک خودرو ون مسافرتی انجام شد و مواد انفجاری داخل خودرو ون جاسازی شده و حدود 4 ساعت پیش از انفجار در بامداد روز جمعه گذشته در محل پارک شده بود.

خودرویی که انفجار مهیب مواد منفجره جاسازی شده درون آن خواب را از چشم مردم شهر نشویل ربود بر اساس اعلام منابع پلیس شهر نشویل آمریکا 15 دقیقه پیش از انفجار این ون صدایی ضبط شده از داخل خودرو ون پیامی هشدارآمیز مبنی بر انفجار قریب الوقوع مخابره کرده و پلیس بلافاصله ساختمان های مجاور را از سکنه تخلیه کرده و به همین خاطر هیچ فردی در این حادثه کشته نشده و تنها 3 نفر جراحاتی سطحی برداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس: احتمال انتحاری بودن بمب گذاری صبح کریسمس در شهر نشویل آمریکا

پلیس: احتمال انتحاری بودن بمب گذاری صبح کریسمس در شهر نشویل آمریکا