مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 04:502020-12-27سياسي

عزم قرارگاه خاتم الانبیاء برای ساخت وساز پروژه های عمرانی در گلستان


فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء صبح امروز با مدیران استان گلستان گفت: قرارگاه خاتم و استان گلستان عزم خود را جزم کردند تا دور جدیدی از ساخت و ساز را در این استان رقم بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سردار سعیدمحمد صبح امروز در نشست تخصصی به منظور پیگیری تفاهم نامه های پروژه های استان گلستان با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) اظهار کرد: قرارگاه خاتم و استان گلستان عزم خود را جزم کردند تا دور جدیدی از ساخت و ساز را در این استان رقم بزنند.

وی استان گلستان را استانی باظرفیت خواند و تصریح کرد: زیرساخت های استان گلستان آماده نیست لذا پروژه هایی در تفاهم نامه قبلی 23 طرح را توافق و امضاء کردیم که اگر اجرا شود میتواند تاثیرگذاری زیادی در معیشت مردم داشته باشد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با تاکید بر اینکه هدفگذاری قرارگاه حرکت به سمت تولید و اشتغال است، افزود: تمام تلاش ها تقویت تولید و اشتغال در حوزه کشاورزی، تأمین آب، حمل و نقل و خدمات شهری معطوف شده است.

سردار محمد با اشاره به اینکه دبه ثمر رساندن یک پروژه در این شرایط سخت خیلی پیچیده است، گفت: استان مشکلات را می داند، پروژه را تعریف می کند ولی برای به ثمر رساندن آن نیاز به تصمیم گیری در وزارتخانه هاست و بروکراسی سنگین اداری در این زمینه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم قرارگاه خاتم الانبیاء برای ساخت وساز پروژه های عمرانی در گلستان

عزم قرارگاه خاتم الانبیاء برای ساخت وساز پروژه های عمرانی در گلستان