موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 13:552020-12-26اجتماعي

ترکیب زیبای موزاییک و چمن مصنوعی


اگر تراس و بالکن و یا حیاطی دارید که می خواهید چمن مصنوعی را لا به لای موزاییک و سنگ فرش های آن نصب کنید، مطمئن باشید که حال و هوای آن جا را تازه و با نشاط می نمایید و از این رو محیط دلپذیرتر و دلنشین تری خواهید داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آسیاچمن، این شرکت با سال ها سابقه در زمینه ارائه بهترین انواع چمن مصنوعی به مشتریان عزیز می تواند پاسخ این سوال را به خوبی مشخص نماید.

اما سوال این جا است که آیا ترکیب موزاییک و چمن مصنوعی امکان پذیر است؟ البته که ترکیب چمن مصنوعی و با سطوحی سنگی مانند موزاییک و سنگ فرش می تواند خارق العاده باشد، اما باید خیلی احتیاط کنید.

از جایی که تردد و ترافیک در این مکان ها بالا است یا حتی امکان دارد چنین ترکیبی در پارکینگ و یا حیاط خانه که محل تردد خودرو می باشد، نصب گردد، باید نوع مناسبی از چمن مصنوعی را انتخاب کنید که بتواند سال ها بدون هیچ نگرانی و هزینه های اضافه، ماندگار مانده و زیبایی و حالت خود را مانند روز اول حفظ کند.

ما در شرکت آسیاچمن به مشتریان خود ارتفاع الیاف 15 تا 25 میلیمتری را توصیه می کنیم.

زیرا معمولا چمن مصنوعی بین سنگی یا بین موزاییک در مکان های پرتردد نصب می شود، از این رو این اندازه الیاف بسیار ایده آل می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب زیبای موزاییک و چمن مصنوعی

ترکیب زیبای موزاییک و چمن مصنوعی