مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 11:202020-12-26بين الملل

طرح پیش نویس قانون در الجزایر علیه ترویج عادی سازی با رژیم صهیونیستی در رسانه ها


یک عضو پارلمان الجزایر از تهیه پیش نویس قانونی برای جرم دانستن ترویج عادی سازی روابط با رزیم صهیونیستی در رسانه ها خبر داد.

- یک عضو پارلمان الجزایر از تهیه پیش نویس قانونی برای جرم دانستن ترویج عادی سازی روابط با رزیم صهیونیستی در رسانه ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک، امیره سلیم، عضو مجمع ملی خلق الجزایر، اتاق دوم پارلمان این کشور اعلام کرد که پیش نویس قانونی را برای ارائه به پارلمان کشورش تهیه کرده است.

طبق گفته سلیم، این پیش نویس قانون ترویج عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در رسانه ها را جرم تلقی می کند.

وی افزود: اساس این پیش نویس قانون نشأت گرفته از مواضع دولت الجزایر است که عادی سازی با رژیم صهیونیستی را رد می کند، به ویژه اینکه عادی سازی با کمک توافق تجاری و معاملات مشکوک، مسئله صحرای غربی را تحت تأثیر قرار داده است.

امیره سلیم ادامه داد: طبق این پیش نویس قانون که شامل 9 ماده و بند است؛ هرگونه ترویج عادی سازی روابط توسط هر روزنامه نگار و یا کارمند رسانه ای جرم تلقی می شود.

پیش از این نیز اتحادیه مشاغل تونس به دولت این کشور در خصوص برداشتن هر قدمی در مسیر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار داده و از پارلمان این کشور نیز خواسته بود این مساله را جرم تلقی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پیش نویس قانون در الجزایر علیه ترویج عادی سازی با رژیم صهیونیستی در رسانه ها

طرح پیش نویس قانون در الجزایر علیه ترویج عادی سازی با رژیم صهیونیستی در رسانه ها