مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 08:552020-12-26اقتصادي

صندوق سرمایه گذاری گروه زعفران سحرخیز با هدف پیشگیری از خام فروشی زعفران


عضو هیأت مدیره گروه کشاورزی صنعتی سحرخیز گفت: سازوکارهایی که در صندوق های سرمایه گذاری کالایی در نظرگرفته می شود باکمک گرفتن از ابزارهای مدرن بازار ازخام فروشی زعفران پیشگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، فرهاد سحرخیز گفت: ساز و کارهایی که در صندوق های سرمایه گذاری کالایی در نظر گرفته می شود با کمک گرفتن از ابزارهای مدرن بازار از خام فروشی زعفران پیشگیری می کند و ضمن تلاش برای ایجاد بهترین بازدهی برای سرمایه گذاران گام مؤثری در حمایت هر چه بیشتر از زنجیره ارزش زعفران است.

عضو هیأت مدیره گروه کشاورزی صنعتی سحرخیز بیان کرد: اتفاقی که هر سال برای زعفران می افتد این است که به علت کمبود نقدینگی کشاورزان مجبور هستند در همان ابتدای فصل کالای خود را بدون هیچ ارزش افزوده ای به فروش برسانند.

عضو هیأت مدیره گروه کشاورزی صنعتی سحرخیز، با انتقاد از اینکه هنوز به اندازه ای که باید مکانیزاسیون در مورد محصول زعفران وجود ندارد، تصریح کرد: از دیدگاه اینجانب در این حلقه اگر در ابتدا نقدینگی کافی وجود داشته باشد، کشاورز در زمان افزایش عرضه به عنوان نخستین حلقه تولید این محصول، اجبار به فروش گل های زعفران پیدا نمی کند و ما چندین سال بود به دنبال این هدف بودیم که از ابتدایی ترین حلقه این زنجیر، به نوعی تعادل را در بازار ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق سرمایه گذاری گروه زعفران سحرخیز با هدف پیشگیری از خام فروشی زعفران

صندوق سرمایه گذاری گروه زعفران سحرخیز با هدف پیشگیری از خام فروشی زعفران