مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 07:252020-12-26سياسي

دعوت از پژوهشگران و نویسندگان برای نهضت بازآفرینی تراثی مهدوی


انتشارات کتاب جمکران در آستانه سال 1400 مهدوی، برای تقویت و گسترش فرهنگ احیاء و بازنویسی مکتوبات تراثی اسلامی و مهدوی از نویسندگان و پژوهشگران دعوت به همکاری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرباره تولید کتاب فرموده اند این است که : خیلی از کتاب ها هست که در قدیم چاپ شده، ولی ما الان از آن ها هیچ نشانه ای نمی بینیم و در دست مردم نیست.

این ها را باید احیا کنند؛ البته مواردی که خوب و مناسب است از این رو و بنا به سیاست های کلان این مجموعه و همچنین تاکید علمای فرهیخته همچون مرحوم آیت الله مومن به مسئولین کتاب جمکران ، تلخیص و بازنویسی آثاری که نیاز امروز خوانندگان است، در دست اقدام قرار گرفت.

در این راستا کتاب و این گونه است زینب که تخلیص کتاب ارزشمند خصائص زینبیه است و همچنین تخلیص النجم الثاقب با نام خورشید غائب به قلم حضرت آیت الله استادی از جمله آثاری است که به دست علاقه مندان رسیده است.

صمدی گفت: بازنویسی و تلخیص عبقری الحسان، همچنین فصل امام مهدی (عج) کتاب شریف منتهی الامال از شیخ عباس قمی، نیز بازنویسی ترجمه المقنع فی الغیبه تالیف سیدمرتضی علم الهدی را از دیگر اقدامات این مجموعه برشمرد.

با توجه به اینکه سال با توجه به دو جشن زادروز امام زمان (عج) سالی مهدوی خواهد بود یکی از برنامه های در دست اقدام این مجموعه را، جهش تولید منشورات مهدوی، از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از پژوهشگران و نویسندگان برای نهضت بازآفرینی تراثی مهدوی

دعوت از پژوهشگران و نویسندگان برای نهضت بازآفرینی تراثی مهدوی