مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 06:352020-12-26دانش

شرط سازمان امور استخدامی برای صدور مجوز جذب هیات علمی


رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر فراخوان سال جاری بر اساس آمایش آموزش عالی نباشد، سازمان امور استخدامی مجوز جذب صادر نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 260 هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست محمدعلی کی نژاد رییس هیئت عالی جذب به صورت حضوری و مجازی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

کی نژاد در پیش از دستور این جلسه با اشاره به مدت زمان بررسی پرونده متقاضی برای جذب، گفت: طبق گزارش هایی که به هیأت عالی جذب ارسال شده ماندگاری برخی از پرونده ها در دانشگاه ها به مدت 276 روز اعلام شده و در هیأت مرکزی جذب وزارت علوم این ماندگاری به 44 روز کاهش داده شده است.

البته ما معتقد هستیم مدت زمان بررسی پرونده متقاضی باید به 2 هفته کاهش یابد.

همچنین جواد محمدی در این جلسه پیشنهاد داد: در روند شکایت متقاضی به دانشگاه و وزارت علوم، باید پاسخ وزارت علوم و دانشگاه به صورت مکتوب به متقاضی ارائه شود و اگر فرد درخواست اجرای ماده 15 را داشت، جواب مکتوب را برای رسیدگی به هیأت عالی جذب ارسال کند.

دبیر هیأت عالی جذب افزود: طبق مقررات، شاکی حق دارد ابتدا به هیئت اجرایی و بعد از 2 هفته در صورت عدم رضایت به هیئت مرکزی و سپس به هیأت عالی شکایت کند تا پروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط سازمان امور استخدامی برای صدور مجوز جذب هیات علمی

شرط سازمان امور استخدامی برای صدور مجوز جذب هیات علمی