مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 06:352020-12-26اجتماعي

برخی راه های استان سمنان بازگشایی شد/ توسکستان همچنان مسدود


دو محور مواصلاتی استان شامل سمنان- فیروزکوه و همچنین دامغان- چشمه علی به کیاسر در حوزه استات با تلاش راهداران برف روبی و بازگشایی شده است.

- سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه بارش برف از روز پنج شنبه و تداوم آن تا روز گذشته سبب مسدود شدن برخی راه های استان سمنان شده بود، تاکید کرد: روز گذشته جاده های مواصلاتی روستاهای کالپوش، شاهرود- توسکستان و گرگان، شاهرود- خوش ییلاق و اولنگ در کنار راه های مواصلاتی دامغان- کیاسر، مهدی شهر -کیاسر و سمنان به فیروزکوه مسدود شده بود.

وی با بیان اینکه با تلاش راهداران همزمان با صبح شنبه محورهای فیروز کوه به سمنان و همچنین دامغان- چشمه علی به کیاسر بازگشایی شده است، افزود: تردد در تمام راه های برف گیر و ارتفاعات استان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رییس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه محورهای ارتباطی شاهرود به توسکستان و آزاد شهر مسدود هستند، بیان کرد: بارش برف همچنین محور سمنان- دامغان حد فاصله گردنه آهوان را بسیار لغزنده کرده که از مردم می خواهیم در صورت نداشتن کار ضروری از ورود به این محور پرهیز کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، راهداران در تلاش هستند تا راه روستاهای بخش کالپوش، خوش ییلاق و توسکستان در شرق استان سمنان را بازگشایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی راه های استان سمنان بازگشایی شد/ توسکستان همچنان مسدود

برخی راه های استان سمنان بازگشایی شد/ توسکستان همچنان مسدود