مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 15:552020-12-25اجتماعي

«خوش ییلاق»، «اولنگ» و «توسکستان» مسدود شد/ کولاک شدید در جنگل گلستان


بر اثر بارش شدید برف در جاده های کوهستانی استان گلستان محور کوهستانی «توسکستان» و «خوش ییلاق» و «اولنگ» رامیان به دلیل کولاک و یخبندان مسدود شد و در محور کوهستانی پارک ملی گلستان نیز کولاک و برف شدید حاکم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، از عصر امروز بارش شدید برف در استان گلستان آغاز شده و این بارش برف در حال حاضر به اندازه ای شدت یافته که به دلیل برف و یخبندان در محور کوهستانی توسکستان ، خوش ییلاق   و اولنگ رامیان این سه محور مسدود شده است و پلیس اجازه تردد نمی دهد.

رییس پلیس راه استان گلستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان ضمن تاکید بر این خبز اظهار کرد: در حال حاضر در محور پارک ملی گلستان نیز برف و کولاک شدید حاکم است و تردد به کندی در جریان است.

علی عبدی بیان کرد: از مردم عزیز تقاضا داریم سفرهای غیرضروری خود را لغو کنند و به مسیرهای کوهستانی به هیچ عنوان مراجعه نکنند.

وی گفت: رانندگان عزیز باید بر این نکته توجه کنند که در فصل سرما و زمستان برای تردد در جاده های کشور به ویژه جاده های کوهستانی حتما قبل از حرکت باید از سالم بودن خودرو به خصوص سیستم گرمایشی اطمینان حاصل کرده و زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خوش ییلاق»، «اولنگ» و «توسکستان» مسدود شد/ کولاک شدید در جنگل گلستان

«خوش ییلاق»، «اولنگ» و «توسکستان» مسدود شد/ کولاک شدید در جنگل گلستان