مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 09:352020-12-25سياسي

توسعه گردشگری ایران و افغانستان مورد تاکید قرار گرفت


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی طی وبینار مشترک با معاون گردشگری کشور افغانستان، سازوکار اجرایی توسعه گردشگری میان دو کشور را در ایام کرونا و پساکرونا در دستور کار قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو پساکرونا را دارای اهمیت بسیار خواند.

همچنین در این نشست معاون گردشگری کشور نسبت به تقویت همکاری های حوزه آموزش گردشگری دو کشور با برگزاری کارگاه های آموزشی، مشارکت و یاری رساندن در امر ارزیابی و درجه بندی تأسیسات گردشگری کشور افغانستان، اعلام آمادگی کرد.

در این وبینار به دستور معاون گردشگری کشور تبادل اسامی شرکت ها و دفاتر خدمات مسافرتی که از هر دو طرف مجوز فعالیت در حوزه گردشگری سلامت را دارند؛ به منظور ساماندهی معضلات گردشگران این حوزه و کوتاه شدن دست دلالان از این بازار در رأس امور اجرایی مشترک پیش رو قرار گرفت و همچنین بر بازگشایی مرزهای دو کشور و اعزام گردشگران سلامت افغانی به ایران با رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید شد.

تیموری همینطور با اشاره به اهمیت همکاری های بین المللی از جمله مشارکت کشورهای عضو اکو و OIC، رخدادهای جهانی گردشگری پیش رو در ایران از جمله انتخاب استان مازندران و شهر ساری به عنوان پایتخت گردشگری اکو در سال 2022 و یا برگزیدن شهر اردبیل بعنوان پایتخت گردشگری اکو در سال 2023 را حائز اهمیت خواند و تاکید کرد با توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری ایران و افغانستان مورد تاکید قرار گرفت

توسعه گردشگری ایران و افغانستان مورد تاکید قرار گرفت