مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 19:052020-12-24اقتصادي

سرمایه گذاری 373میلیارد تومانی بنیاد برکت در آذربایجان غربی


بنیاد برکت از سال 97 تا به امروز 2 هزار و 175 پروژه با حجم اعتباری 373 میلیارد تومان در آذربایجان غربی سرمایه گذاری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، امیرحسین مدنی در نشست بررسی ظرفیت های سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، با اشاره به اینکه 80 درصد فعالیت های بنیاد بر اشتغال زایی و توانمندسازی اقتصادی متمرکز است، اظهار داشت: این بنیاد از سال 97 تا به امروز 2 هزار  و 175 پروژه با حجم اعتباری 373 میلیارد تومان در آذربایجان غربی سرمایه گذاری کرده است.

وی افزود: ساخت 220 کلاس درس، کمک به رونق 17 بنگاه تولیدی متوسط و ساخت 45 مسجد از دیگر اقدامات بنیاد در استان بشمار می رود.

استاندار آذربایجان غربی نیز با اشاره سیاست های تدوین شده برای سرعت بخشی به روند توسعه استان از طریق اشتغال زایی و رفع محرومیت، اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به میزان 2 هزار میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری می کند.

محمد مهدی شهریاری ضمن تشریح قابلیت های منحصربفرد استان در بخش های مختلف، گفت: با توجه به شاخص های مثبت اقتصادی استان در رشد سرمایه گذاری و بهبود محیط کسب و کار بستر لازم برای سرعت بخشی به روند توسعه از طریق سرمایه گزاری های بزرگ مقیاس فراهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 373میلیارد تومانی بنیاد برکت در آذربایجان غربی

سرمایه گذاری 373میلیارد تومانی بنیاد برکت در آذربایجان غربی