مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 21:502020-12-23بين الملل

سهم هواوی از شبکه 5G ایتالیا محدود شد


شرکت مخابرات ایتالیا تصمیم گرفت نوکیا را به عنوان تامین کننده نگه دارد و سهم هواوی از خرید برنامه ریزی شده تجهیزات برای ساخت شبکه 5G را کاهش دهد.

- شرکت مخابرات ایتالیا تصمیم گرفت نوکیا را به عنوان تامین کننده نگه دارد و سهم هواوی از خرید برنامه ریزی شده تجهیزات برای ساخت شبکه 5G را کاهش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت آمریکا در ایتالیا و سایر کشورهای اروپایی برای جلوگیری از بکارگیری تجهیزات ساخت شرکت چینی هواوی در شبکه های 5G این منطقه لابی کرده و مدعی است این شرکت به منزله یک ریسک امنیتی است.

با این حال ایتالیا تاکنون صریحا استفاده از تجهیزات هواوی را ممنوع نکرده است.

شرکت تلکام ایتالیا در ابتدای امسال به دنبال تقسیم قرارداد تامین تجهیزات شبکه دسترسی رادیویی (RAN) که بخشی از برنامه ساخت 5G است، بین شرکتهای هواوی و اریکسون سوئد بود.

زیرساخت RAN شامل بیس استیشنها و آنتن هایی است که تلفنهای هوشمند را به شبکه تلفن همراه وصل می کنند و عمده هزینه یک شبکه جدید را تشکیل می دهد.

شرکت فنلاندی نوکیا که پیش از این یکی از تامین کنندگان تجهیزات شبکه دسترسی رادیویی موبایل تلکام ایتالیا بود، در ابتدا به نظر می رسید که از رقابت برای دریافت سفارش این شرکت جا مانده است اما این توافق از آن زمان مورد بازبینی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم هواوی از شبکه 5G ایتالیا محدود شد

سهم هواوی از شبکه 5G ایتالیا محدود شد