مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 13:202020-12-23فرهنگي

از معرفی داوران بخش مسابقه تبلیغاتی فیلم فجر تا چند خبر دیگر


معرفی داوران بخش مسابقه تبلیغاتی سینمای ایران فیلم فجر، معرفی هیات انتخاب بخش خیابانی تئاتر فجر ، آماده نمایش شدن یک فیلم تئاتر و بیانیه هیات مدیره بنیاد اکبر رادی از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.

- اوران بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، با حکم سیدمحمدمهدی طباطبایی نژاد دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، ابراهیم حقیقی (طراح گرافیک)، میترا محاسنی (عکاس) و میثم مولایی (تدوین گر و سازنده آنونس و تیزر) به عنوان داوران بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران، آثار رسیده به این بخش جشنواره را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

بر اساس این خبر، مسابقه تبلیغات سینمای ایران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با هدف تشویق، تقویت و بکارگیری روش های خلاقانه و مؤثر در عرصه بازاریابی و پخش آثار سینمایی و جذب حداکثری مخاطبین و ارتقاء سطح کیفی تبلیغات و اطلاع رسانی و همچنین ترغیب و تشویق هنرمندان این عرصه در بخش های عکس، پوستر، آنونس و تیزر فیلم های سینمایی ایرانی برگزار می شود.

بر اساس فراخوان جشنواره سی و نهم، داوری این بخش از بین مواد تبلیغی فیلم های سینمایی (داستانی، پویانمایی و مستند) اکران شده در حدفاصل 10 دی 1398 تا 30 آذر 1399 (در سینماهای داخل کشور یا در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از معرفی داوران بخش مسابقه تبلیغاتی فیلم فجر تا چند خبر دیگر

از معرفی داوران بخش مسابقه تبلیغاتی فیلم فجر تا چند خبر دیگر