مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 12:402020-12-23سياسي

احقاق حقوق کودکان در پرتوی نگاه همدلانه ممکن است


معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک تحقق حقوق کودکان را در پرتوی نگاه همدلانه و همگرایانه تمام بخش ها دانست.

- ایسنا/یزد معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک تحقق حقوق کودکان را در پرتوی نگاه همدلانه و همگرایانه تمام بخش ها دانست.

دکتر محمود عباسی امروز چهارشنبه سوم دی ماه در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی انجمن علمی حقوق کودک در استان یزد و نیز کلینیک تخصصی حقوق کودک در شهر جهانی یزد که در مرکز خلاقیت و فناوری نوین شهری شهرداری یزد واقع در پارک علم و فناوری اقبال این شهر برگزار شد، بر لزوم ایجاد دفتر نمایندگی انجمن علمی حقوق کودک و کلینیک تخصصی حقوق کودک در پرتو آموزه های حقوق بشر و دکترین حکمرانی مطلوب در جامعه ای که قانون در آن موج می زند، تاکید کرد.

وی با بیان این که حاکمیت قانون و اخلاق در کشور ایجاب می کند که ساز و کارهای تحقق حقوق کودکان فراهم کنیم، افزود: کودکان در شهری جهانی که اساس آموزه های حقوق شهروندی در آن موج می زند و بانی زندگی مسالمت آمیز ادیان است، باید در پرتوی این نگاه، احساس آرامش کنند و این درخشش نیز در عرصه ی جهانی به منصه گذاشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احقاق حقوق کودکان در پرتوی نگاه همدلانه ممکن است

احقاق حقوق کودکان در پرتوی نگاه همدلانه ممکن است