مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 12:202020-12-23سياسي

رییس جدید حوزه هنری اصفهان معارفه شد


مراسم تکریم و معارفه رییس حوزه هنری استان اصفهان امروز، با حضور محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری کشور، جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه اصفهان در سالن سعدی حوزه هنری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مراسم تکریم و معارفه رییس حوزه هنری استان اصفهان پیش از ظهر امروز، با حضور محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری کشور، جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه اصفهان در سالن سعدی حوزه هنری برگزار شد.

در ابتدا این جلسه میثم مرادی، معاون راهبری استانهای حوزه هنری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص شهر اصفهان اظهار داشت: اصفهان از دیرباز پایگاه تاریخی و تمدنی ایران اسلامی و همچنین شهر علم و دین و حکمت و از همه مهم تر شهر هنر بوده است.

معاون راهبری استان های حوزه هنری کشورافزود: مجموعه حوزه هنری در استان اصفهان مجموعه خوش نامی بوده که از امکانات و زیرساخت های مناسبی برخوردار است، حوزه هنری اصفهان در بهترین موقعیت این شهر قرارگرفته  که دارای ظرفیت های مناسبی است.

وی با بیان ارتباط خوب و مؤثر هنرمندان به ویژه در رشته های هنرهای سنتی و صنایع دستی با حوزه هنری اصفهان گفت:  حوزه هنری می تواند با رویکرد تحولی که این مجموعه در گام دوم انقلاب اسلامی دارد از عنصر جوانی و خلاقیت و اراده  آقای شاهمرادی بیشترین استفاده را ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید حوزه هنری اصفهان معارفه شد

رییس جدید حوزه هنری اصفهان معارفه شد