مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 09:152020-12-23اقتصادي

تکمیل زنجیره تولید منیزیت در خراسان جنوبی/ 150 نفر شاغل می شوند


با اجرای طرح تولید فرآورده های نسوز در سربیشه زنجیره تولید ماده معدنی ارزشمند منیزیت در استان کامل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سربیشه، عباس جرجانی ظهر امروز در بازدید میدانی از این طرح، اظهار داشت: عملیات اجرایی طرح تولید آجر و جرم های نسوز کارخانه اکسید منیزیم سربیشه در سال 98 توسط شرکت تهیه و تولید مواد نسوز کشور و در شهرک صنعتی سربیشه آغاز شده است.

وی روند پیشرفت این طرح را مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: این طرح بزرگ در حال حاضر حدود 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم با توجه به خرید ماشین آلات مورد نیاز و همچنین پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته، در سه ماهه اول سال آینده به بهره برداری برسد.

رییس سازمان صمت خراسان جنوبی ادامه داد: پیش بینی می شود با راه اندازی این طرح با سرمایه گذاری بالغ بر 100 میلیارد تومان و ظرفیت تولید سالانه 96 هزار تن انواع فرآورده های نسوز، زمینه اشتغال مستقیم برای بیش از 150 نفر در این شهرستان فراهم شود.

جرجانی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی استانی معدنی و قطب تولید منیزیت، زغال سنگ و بنتونیت کشور است، تصریح کرد: در راستای تکمیل زنجیره تولید مواد معدنی شاخص به عنوان یک ظرفیت و مزیت استان و همچنین راه اندازی واحدهای صنعتی مبتنی بر معدن و ایجاد ارزش افزوده و اشتغال پایدار، ایجاد و توسعه صنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زنجیره تولید منیزیت در خراسان جنوبی/ 150 نفر شاغل می شوند

تکمیل زنجیره تولید منیزیت در خراسان جنوبی/ 150 نفر شاغل می شوند