مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 09:002020-12-23سياسي

آیت الله اختری: جوانان حشدالشعبی می توانند در بازسازی عراق کمک کنند


رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری گفت: با انجام اقدامات مختلف از جمله تولید فیلم و چاپ کتاب شجاعت و رشادت های شهدای عراق را احیا و معرفی و جنایات رژیم بعث را افشا کنید.

- رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری گفت: با انجام اقدامات مختلف از جمله تولید فیلم و چاپ کتاب شجاعت و رشادت های شهدای عراق را احیا و معرفی و جنایات رژیم بعث را افشا کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله محمد حسن اختری امروز در دیدار اعضای حزب الله عراق اظهارداشت: انتشار خاطرات و وصیت نامه شهدای عراق موجب تسلی خاطر خانواده شهدا است و از سوی دیگر موجب آشنایی مردم و جهانیان با فرهنگ مقاومت و شهادت آشنا شوند.

وی افزود: تلاش کنید شجاعت و رشادت های شهدای عراق را با فیلم، برپایی نمایشگاه و دایر کردن موزه برای زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت احیا و معرفی کنید، همچنین باید جنایات و اقدامات رژیم بعث را از طریق چاپ کتاب و تولید فیلم و مستندات تلویزیونی افشا کنید.

مدیرعامل بنیاد بین المللی عاشورا با ارائه توصیه ای به اعضای دفتر حزب الله عراق تصریح کرد: باید ارتباط خود را با عشایر عراق تقویت کنید زیرا عشایر عراق از دیرباز در مقابل استعمار انگلیس و نیروهای خارجی جنگیدند و با غیرت، شجاعت و نفوذ خود در عراق می توانند بازوی شما باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اختری: جوانان حشدالشعبی می توانند در بازسازی عراق کمک کنند

آیت الله اختری: جوانان حشدالشعبی می توانند در بازسازی عراق کمک کنند