مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 07:552020-12-23سياسي

اختلاف نظر در استقرار مراکز کاهش آسیب معتادان درمناطق مرکزی تهران


معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: در مورد تعیین تکلیف استقرار مراکز کاهش آسیب معتادان در مناطق مرکزی تهران مانند شوش، مولوی و هرندی اختلاف نظراتی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا گودرزی در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران طی سخنانی از وجود اختلاف نظر در مورد تعیین تکلیف و استقرار مراکز کاهش آسیب معتادان در مناطق مرکزی تهران مانند شوش، مولوی و هرندی خبر داد و گفت: پلیس اعتقاد دارد، ماندن معتادان در این مناطق خود سبب جذب معتادان دیگر است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران ادامه داد: پیشنهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران این است، که مراکز نگهداری شبانه معتادان به صورت پلکانی و در میان مدت از مناطق شوش، مولوی و هرندی خارج شوند، که این پیشنهاد کارشناسانه تر است، اما قرار شد، در این زمینه کمیته ملی درمان و اعتیاد تصمیم گیری کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پذیرش 400 نفر از معتادان دارای زخم باز در مراکز مخصوص نگهداری این معتادان خبر داد و گفت: این مراکز برای اولین بار در کشور راه اندازی شده است، که برای نگهداری هر معتاد روزانه 28 هزار تومان به این مرکز پرداخت می شود، که مخارج این معتادان بیشتر است و قرار شده مبلغ اضافه ای برای نگهداری از این افراد پرداخت شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف نظر در استقرار مراکز کاهش آسیب معتادان درمناطق مرکزی تهران

اختلاف نظر در استقرار مراکز کاهش آسیب معتادان درمناطق مرکزی تهران